تعميرات ماشين هاي اداري تعميرات ماشين هاي اداري .

تعميرات ماشين هاي اداري

تعمير و سرويس و تهيه لوازم مصرفي انواع پرينتر چاپ عكس

تعمير و سرويس و تهيه لوازم مصرفي انواع پرينتر چاپ عكس 

513adf11-228a-4847-b409-ed026883cdb5    

 

نمونه اي از چاپگر عكس

CP810 را مي‌توان مثل جعبه‌ي سفيد رنگ كوچكي دانست كه گوشه هايي گرد دارد.  البته نسخه‌ي سفيد آن نيز ساخته شده است. ابعاد اين پرينتر تنها ۱۷۸x127x60.5 ميلي‌متر است و فقط ۸۱۰ گرم وزن دارد، بنابراين به راحتي مي‌تواند حتي در يك كيف هم جاي گيرد همچنين مجهز به يك نمايشگر ۲٫۵ اينچي نيز مي‌باشد. نصب و راه اندازي خيلي ساده‌اي دارد. كافيست كه آن را به برق متصل كنيد، كارتريج و كاغذ را وارد نماييد، نرم افزار را روي رايانه نصب كنيد و پرينتر را با كابل USB به رايانه متصل نماييد. حتي شما مي‌توانيد با استفاده از شيار كارت حافظه‌ي SD، عمل پرينت را مستقيما از روي اين كارت حافظه انجام دهيد و نيازي به رايانه نداشته باشيد. علاوه بر شيار كارت حافظه‌ي SD، پورت PictBdrige نيز براي انجام عمل مشابه وجود دارد. حتي مي‌توانيد از طريق كول ديسك و اتصال آن به پورت USB پرينتر هم عمل چاپ عكس را انجام دهيد. اين پرينتر حتي با باتري نيز مي‌تواند كار كند، ولي باتري و آداپتور آن را به قيمت حدود ۸۰ دلار بايد به صورت جداگانه خريداري كنيد. آداپتور Bluetooth نيز به صورت جداگانه وجود دارد.

 

 

L6350355214991

عملكرد دستگاه

در تست هاي سرعتي كه انجام داديم، به طور متوسط اين پرينتر براي چاپ هر عكس۶X4  به ۵۶ ثانيه زمان احتياج دارد كه تقريبا شبيه به سرعت CP780 است. اما در كل زمان هايي از ۵۳ ثانيه تا ۱ دقيقه و ۴ ثانيه را ثبت كرديم. در كل پرينتر سريعي است هرچند كه كاملا كندتر از پرينتر Epson PictureMate Charm’s با متوسط سرعت ۴۱ ثانيه مي‌باشد. 
از نظر كيفيت بايد گفت كه همان قدر بايد از آن انتظار داشته باشيد كه از يك پرينتر واقعا خوب انتظار مي‌رود. رنگ‌ها خيلي دقيق هستند و رزولوشن هم خيلي خوب است. كمي گستره‌ي ديناميكي كم است به طوري كه در مناطق سايه و روشن مقداري از جزئيات از بين مي‌رود. ولي آن قدر كم هست كه در يك نگاه اصلا متوجه اين موضوع نشويد. فوق العاده پرتابل است و حتي قيمت مناسب و خوبي هم دارد.

جهت مشاوره و ارتباط با ما كليك كنيد


برچسب: تعمير و سرويس و تهيه لوازم مصرفي انواع پرينتر چاپ عكس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۴ساعت: ۱۱:۲۴:۵۱ توسط:محمد فلاحي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :